Perth

KOLISIME TEISELE POOLE AUSTRAALIAT!

Kuna Cairnsis ja selle ümbruses me tööd ei leidnud siis hakkasime cv-sid üle Austraalia laiali saatma. Lõpuks saime tööpakkumise Dunsboroughsse, mis asub Perthist mõnisada km lõunas. Linna ümbruses on palju veiniistandusi ja sinna me töö saimegi.

Tulime Perthi laupäevaõhtuse lennuga ja saime ööbima couchsurfingust leitud kohta. Pühapäeva hommikul oli veidi aega linna avastada, aga peamiselt käisime ringi selle mõttega, et leida farmitöö jaoks sobivad riided.

Perth on palju palju suurem kui Cairns. Cairnsis polnud eriti kõrgeid hooneid, see oli selline keskmise suurusega troopiline linnake. Perthis on palju rohkem, mida vaadata, siin on segamini vanad ilusad hooned ja uued ärimajad, mis jätab kokku eriti laheda mulje.

Perthist sõitsime bussiga Busseltoni, mis oli 4 tunni kaugusel. Sealt pidime sõitma järgmise bussiga Dunsboroughsse, aga tuli välja, et peale kella nelja enam busse ei käi. Tahtsime tellida takso, aga sealt öeldi, et 20 km kaugusele Dunsboroughsse saaks 60 dollariga. Otsustasime siis, et võtame poest süüa ja siis proovime häälega kohale minna.

Hääletasime tund aega kuni meid lõpuks peale võeti. Siin on muideks väga külm praegu, öösiti ainult 6 kraadi, päeval 15-18.

Busseltoni jõudsime päikeseloojangu ajaks. Hääletasime juba pimedas.

Aga lõpuks jõudsime ikkagi õnnelikult kohale ja juba homsest hakkame tööle.