DSC_0400DSC_0402DSC_0427DSC_0495DSC_0569

Natural Bridge

Mõni nädal tagasi võtsime ette pikema reisi ja sõitsime nädalavahetuseks lõuna poole Albanysse. Linn oli meie elukohast täpselt 300 km kaugusel, mis on ühe päevase reisi jaoks veidi palju, sellepärast otsustasimegi sinna ööseks jääda.

Kuna me pidevalt uurime, kuhu minna ja millised vaatamisväärsused tuleks üle vaadata, siis mingiks hetkeks oli neid Albany ümbrusesse juba päris mitu kogunenud, niiet tahtsime need kindlasti enne WA’st lahkumist ära näha.

Kohad, kus käia Albanys on:

-The Gap ja Natural Bridge, need kaks kohta asuvad kõrvuti ja pakuvad uskumatuid vaateid. Seal on väga tuuline ja rajalt kõrvale astuda ei tohi, sest halva ilma korral on kivid libedad ja sealt alla kukkumine ei ole inimestele just hästi lõppenud.

-Anzac muuseum, tegemist on sõjamuuseumiga, mis räägib, kuidas Austraalia ja Uus-Meremaa mehed esimesse maailmasõtta läksid ja seal võitlesid. Ma ei ole küll eriline sõjahuviline, aga huvitav oli seal ikka. Tegemist on väga uue muuseumiga ja paljud eksponaadid olid interaktiivsed.

-Little Beach, mis on üks kõige ilusamaid randu, kus me Austraalias käinud oleme. Tegemist on väga väikese rannaga, mille vesi on helesinine ja liiv säravvalge ja mis on ümbritsetud mägedega. Me oleksime hea meelega jäänud sinna terveks päevaks, aga kahjuks oli meil palju planeeritud, niiet pidime suhteliselt ruttu edasi liikuma. Pildid sellest imelisest rannast on allpool.

-Albany, linn ise on nii teistsugune võrreldes nende Lääne Austraalia linnadega, kus me oleme käinud, niiet see oli täiesti uus kogemus siin. Siinne arhitektuur oli palju ilusam ja õhkkond palju mõnusam.

img_12220bff7443-fc27-449e-a1c4-b9b0e52dd1deimg_1241

The Gap

DSC_0579DSC_0584DSC_0599DSC_0603

Little beach

DSC_0610DSC_0840DSC_0857DSC_0879DSC_0881

Siin kandis oli niiiii palju suuri sisalikke, kelle päris nimi on Goanna. Nad on alati tee peal ees või sahistavad põõsastes, mille peale ma kogu aeg ehmatan, sest kunagi ei tea, mis hirmus loom sind võib ründama tulla. (meid ei ole keegi kunagi rünnanud)

DSC_0955DSC_0969DSC_0971

Õhtu lõpetuseks võtsime ühe suure pitsa ja odava veinipudeli ja nautisime linnavaatega päikeseloojangut.

Dog Rock, nimevalikut vist ei pea selgitama

Hommikusöök

Vaade lahele, mille kaudu lahkus Austraaliast 40 000 sõdurit. Veega täidetud väikese basseini põhja on kirjutatud kõigi nende meeste nimed.

Teisel päeval sõitsime Albanyst veidi lääne poole Denmarki, kus asusid kaks väga ilusat randa:

-Elephant Rocks

-Greens Pool, millest meil kahjuks pilte pole, aga see oli üsna sarnane Elephant Rocksile

img_1162DSC_1047DSC_1053

Elephant Rocks

Pole küll meie tehtud pilt, aga see näeb ülevalt nii ilus välja, et maapealt tehtud pildid seda edasi ei anna

Järgmises postituses juba sellest, kuidas me jälle kolisime.